poniedziałek, 30 grudnia 2013

I znów was zawiodłyśmy !

Tak bardzo nam (przynajmniej mi) przykro, że znów nic nie dodajemy. Nie wiem jak to będzie w nowym roku ale tymczasowo blog jest znów zawieszony. Przepraszamy. To jest tak, że od ostatniego posta jakiego napisałyśmy ogólnie minęło prawie pięć miesięcy. Od tamtego momentu miałyśmy totalną blokadę i ... zmieniłyśmy się. Ja (Vicky) na tym blogu pokazałam siebie jako słodką dziewczynę, która miała niesamowite szczęście, którego mi w prawdziwym życiu brakuje. Nie wiem jak z Niną. Ona nie ma czasu na pisanie, więc prawdopodobnie jeżeli będzie on pisany to najczęściej z mojej perspektywy. Chociaż też nie za często, bo sama mam do ogarnięcia ogółem koło 4 blogów, które prowadzę. Więc na ten moment BLOG JEST ZAWIESZONY.
Przykro mi to oznajmiać. Ale jak już wrócimy do pisania nie zdziwcie się, że nasze postacie są  trochę zmienione. A i sam skład się zmieni. >TAK TO SPOJLER<.

LUV YA SOO MUCH <3 :*

Buziaki, pozdrówki i weny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz